llundin

Alla inlägg den 5 januari 2012

Av Mikaela Lundin - 5 januari 2012 21:32

Vi har inte gjort så mycket. Ätit annanas och nu är jag beroende, hahahahhaah ! Sitter och tittar på tv nu med hennes familj. Vi ska snart lägga oss o glo på film tror jag. Hahahah Moa tog en JÄTTEFIN bild på mig och la ut på Facebook, fan henne hahahah :') !! Hon ska kanske sova hos mig imorgon . Men säger godnatt nu , pussss !

saw

Av Mikaela Lundin - 5 januari 2012 16:38

Är hemma his Moa nu. Vi har kollat en liten bit Saw , 2:an tror jag. Men vi ska inte kolla på den längre ;pp. Så har vi hållit på med hennes råttor, badat dom och gosat med dom. Fett söta dom är ! Bilder kommer kanske i helgen. Just nu. Sitter vi vid datorn lite. Ikväll ska vi kolla på skräck film. Och dricka cooooooola som hennes mamma köpt hahhhaha ! Ska vara lite social nu,pussar på er ! Ha en bra kväll.

Av Mikaela Lundin - 5 januari 2012 11:44

       

Av Mikaela Lundin - 5 januari 2012 10:36

 

 

 

Hade tid över så passade på att sitta lite vid datorn nu innan jag drar till Moa :) !! För en stund sen var jag och brorsan ute på en kortkort promenad. Vi träffade mamma eftersom hon var på nått jobb här där vi bor. Så vi sa hej till henne oså. Sen gick vi till famor och farfar, för där var pappa och Martin o hämtade någonting. Sen gick vi hem. Så sitter här nu. Hade tänkt att kolla på ett Pretty little liars avsnitt, kanske två om jag hinner med. Pusspåer !

Av Mikaela Lundin - 5 januari 2012 09:21

Sitter och äter frukost. Vaknade 9 idag , det första jag sa när jag vaknaade var ''så här tidigt har jag vaknat på länge'' då sa min pappa ''neee'' hahaha. Och min mamma skickade ett sms när hon märkte att jag svara skrev hon ''redan vaken ? Hahaha''. Jaah,. Brukar inte vakna förenns tolv halv ett eller ett på lovet , och det tycker min famil är sent tydligen hahahha :). Ska strax göra iordning mig, åker ju till Moa vid ett. Idag ska jag ha på mig mörkblå jeansthigts ,brun tubhalsduk och min vita thisirt com det står ME på med svarta bokstväver. Har lagt ut bild på den förut ;). Have a nice day, pusss !

Av Mikaela Lundin - 5 januari 2012 01:29

För det första , förlåt att jag varit tråkig och inte bloggat idag , eller jaa igår blir deet jue hahah. Men hade verkligen ingen lust för vaknade kvart över ett och låg i sången till kanske halv två kvart i två. Kändes som jag hade sovit bort hela dagen , så därför hade jag ingen lust att blogga ! Läggde mig för att sova vid ungefär halv tolv tror jag, typ två timmar eller mer innan jag brukar gå och lägga mig. Så ligger nu och kan verkligen inte sova :ss ! (mobilbloggar så det blir ingen bild). Antingen stannar jag uppe hela natten eller så försöker jag mig på att sova, men ska ligga och ha inget liv och hålla på med mobilen ett tag. Imorgon hahah aja idag blir det ju , vid klockan ett åker jag och sover hos Moa , de blir säkert kul ! Så det blir mobbilbloggning som gäller imorgon(idag) , så det betyder inga bilder :| ! Om jag inte får låna. Någon dator hemma hos moa då. Vill också passa på att säga att nästa vecka på onsdag så börjar skolan , då kommer det bli rätt seg uppdatering (och kanske lite dåligare efter som datorn hemma hos mamma dampar) eftersom vissa dagar slutar vi sent och ibland har vi mycket läxor. Men iallafall ett inlägg på kvällen och ett ppå morgonen blir det. Ja dehär var nog världens tråkigaste inlägg ? Ahahhha, pussss !

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejj , jag är en vanlig tjej på 13 vintrar. Har haft mååånga bloggar. Har nog bestämt mig för denhär nu. Kommer skriva om vad som händer i mitt liv , ge lite musiktips , filmtips o.s.v . Så ingen värst speciell blogg , men hoppas ni gillar den endå , puss

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards