llundin

Alla inlägg den 1 januari 2012

Av Mikaela Lundin - 1 januari 2012 21:44

Tar och säger godnatt , fast ska inte lägga mig än på ett tag ! ;p


 

 

Av Mikaela Lundin - 1 januari 2012 20:26

Jag såg nyss min bästaväns blogg , och jag känner att jag också vill skriva av mig om André. Jag kanske har tjatat om honom flera gånger här , men om ni inte gillar det så behöver ni inte läsa ....


Den 29:de var jag och min bästavän på bilexpo i Örebro  ,som jag skrivit flera gånger. Den dagen var speciell , verkligen inte som alla andra. Bättre en vad som helst , till och med min egen födelsedag då man känner sig väldigt speciell. Så mycket bättre var den dagen. För de var då jag fick se Andre Zuniga Asplund. Jag och min bästavän skilde oss från mängden när vi tittade på han , vi stog där och sa knappt någonting. Skrek inte som alla andra tjejer. Vet ni varför ? , jo vi var så stumma av glädje. När vi skulle få autografer , skakade jag. Till och med min bästavän märkte det. Det var verkligen inte långt ifrån att jag skulle gråta när jag fick träffa han. Jag kan sitta och lyssna på han cover av '' Jag gråter bara i regnet '' och '' från och med du '' 20 gånger i rad, och när jag säger 20 menar jag det, jag överdriver inte och använder det som ett uttryck. I vanliga fall så skulle jag tröttnat efter kanske tre gånger om de varit någon annan artist med någon annan låt. Men jag tröttnar inte på han , hans röst får mig att rysa. Jag får gåshud när jag hör han. Killen har något speciellt som jag aldrig hört förut. På hans blogg kommenterar alla '' Guuud vad snygg du är älskling , pussss '' '' Åhh andre du är såååå snygg'' ungefär så. Och först tänkte jag också göra det, men sen ändrade jag mig. För jag vill inte va som alla andra. Så varenda gång jag kommenterar hans blogg , så tänker jag igenom väldigt noga vad jag skriver. Visst, jag säger inte att han är ful, för han ser väldigt bra ut, super snygg egentligen. Men han har låååångt ifrån bara det. Efter jag träffat han, och vi kom ut ur bilexpo , så hoppade jag och min bästavän för vi var så lyckliga. Den kvällen kan jag erkänna att jag låg och grät , jag grät för jag saknade just honom. Och ni får skratta åt mig om ni vill. Jag vet inte varför jag saknar honom så mycket , när jag inte enns känner han. Men jag grät , och nästa natt också. Jag skulle kunna skippa min månadspeng i flera år för att få se han en gång till. Jag kan knappt fatta själv att jag verkligen gråtit , men de gjorde jag, jag grät för han. Och jag kommer fortsätta gråta , tills jag får se han igen. För jag och min bästavän ska se han igen , det bara är så. Jag skiter i om han uppträder i Stockholm 23 mil därifrån jag bor , jag ska se han. Jag ska få höra hans underbara röst igen, det bara är så. Jag ska det ..... Åh , jag vill se han igen , de är det enda som spelar någon roll för mig just nu, det är det verkligen. Jag låter väll som vilket desperat fan som helst , men jag tänker se han igen, inget kan stoppa mig. Det spelar ingen roll hur långt ifrån det är, jag ska se han igen. Och om André skiter i vissa taskiga kommentarer han får , kör sitt race, kämpar och ALDRIG ger upp , så kommer han gå långt en dag. Jag kan slå vad med vem som helst , för jag VET att han kommer det. Jag kan sitta och stirra på bilden på han och mig upp till en timme. Tänk er själva den där känslan man får , när man får ont i magen för man saknar någon så mycket. När man bara vill försvinna för man saknar något så mycket  ni vet den känslan ? , som om de var för en vän man sakna så mycket. Så känner jag för han , fast jag knappt träffat han. Kalla mig galen, men den killen har rösten , den killen har utséendet , den killen har béteendet , den killen har personligheten , den killen har rösten , den killen har allt. Kanske låter som vilket fan som helst ? , men har ni gråtit för att ni vill se han igen , har ni gråtit för att ni bara vill höra hans underbara röst sjunga live ? , har ni det så vill jag gärna att ni kommenterar. Jag vill inte få er att tro att jag är bättre en er, för det är jag inte, men jag hoppas ni förstår hur mycket jag verkligen vill träffa han igen. Jag hoppas ni förstår ...... / tjejen som bestämt sig för att hon ska se dig igen !

 

 

 

 

 

Av Mikaela Lundin - 1 januari 2012 18:26

Sitter hemma hos Eva och Ida , vi ska sova här idag igen ;))!! Vi ska snart spela monopol tror jag. Har kollat på några avsnitt av 2 ½ men , asbra ! Men i slutet av de sista avsnittet börjar datorn hacka , så kan inte se det nu får väll vänta till lite senare .... Åh vad godissugen jag är ;ss , hahahah , ja jag älskar godis ! hihihih. En av filmerna jag laddade ner har laddat klar , så förmodligen myser jag lite ikväll och kollar på den. Isabelle och jag har bestämt oss , vi ska se André igen och vi tänker inte ge oss  , vi ska bara det ;D !! Galna , ja ? .... Älskar han på alla sätt , inte bara utseendet. Han är rolig och ja, har typ allt , haha ! Hoppas iallafall ni får en bra kväll , de kommer jag nog ha , pussar på er !


 

Av Mikaela Lundin - 1 januari 2012 14:32

Har börjat packat lite smått , eftersom vi ska flytta sakerna imorgon. Båda avsnitten av 2 ½ men har laddat klart så blir att titta på dom nu :)) !! Efter det ska jag nog ringa Isabelle. Hon och jag ska kanske ha ''tjekväll'' på tisdag , göra ansiktsmasker , kolla på film och så :). Kommer bli riktigt tomt , har ju bott tre hus ifrån henne i 11 år :( !! Tur bara att Gyttorp inte ligger alldeles för långt ifrån , pusshej !

 

 

Älskar dej min knasiga bästavän !

 

 

Av Mikaela Lundin - 1 januari 2012 13:27

Håller på att ladda ner några avsnitt av 2 ½ men , älskar serien ! Och så laddar jag ner tre stycken filmer , så när dom blir klara så lägger jag mig och tittar på dom. Aa juste , ska kolla klart på Abdouction (stavning) , men nu ska jag gå ut och kolla vad dom andra gör , ha de bra så länge , vi hörs kyssar !

Av Mikaela Lundin - 1 januari 2012 12:45

 

Hej på er , bloggar inte för enns nu för att vi har sovit hos Eva och Ida ! Sov till kanske halv tolv idag , grymt skönt !! :). Idag ska jag faktiskt inte göra nått speciellt, kanske smälla lite smällare och sånt med brorsorna för vi hade kvar lite från igår. Kanske ringer någon kompis , vi får se. Brände mig på locktången igår när jag skulle locka håret , det ser ut som ett sug märke nu ahahahha ! Imorgon flyttar vi nog till den nya lägenheten , både roligt och inte. Lite kul kan de ju alltid vara med något nytt ställe att bo på , men vi har bott i det här huset i ca elva år tror jag ? Vårat barndoms hem kan man säga. Men de blir nog bra endå ! Och entligen snöar det , trodde aldrig snön skulle komma tillbaka .... Puss på er, ha en bra dag !

Presentation


Hejj , jag är en vanlig tjej på 13 vintrar. Har haft mååånga bloggar. Har nog bestämt mig för denhär nu. Kommer skriva om vad som händer i mitt liv , ge lite musiktips , filmtips o.s.v . Så ingen värst speciell blogg , men hoppas ni gillar den endå , puss

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards