llundin

Alla inlägg under december 2011

Av Mikaela Lundin - 31 december 2011 18:47

Sitter hemma hos Eva och Ida blev att vi fira nyår här :) ! Just nu sjungs det lite singstar , jag tittar bara på och mullar chips hahahhaha ! Halv åtta ska vi äta tacos smart att äta chips innan ;) ? Efter mateen vet jag inte vad vi ska göra, antar att de blir att skjuta lite smällare o raketer i förväg ;). Hur firar ni eran nyrskväll ? Släng gärna in en kommentar ! :). Ska va lite soccial nu pusss !

Av Mikaela Lundin - 31 december 2011 14:20

 

Handväska , Kapahl 99:-

 

Ansiktsmasker , Lind3x 15 :- st

 

T-shirt , Gina tricot 65 :-

 

Stickad tröja , H&M 75 :-

 

T-shirt (magtröja) , Kapahl 99 :-

 

T-shirt , Cubus 50 :-


Dom här ska vi skjuta/smälla ikväll ;)) !!

 

 


Ha de bra , pusss !!!

Av Mikaela Lundin - 31 december 2011 12:29

 

 

 

  


Lekte lite med webbkameran ;) !! Sitter just nu och gör ingenting. Funderar på om jag ska slå på en film , eller om jag ska vänta tills ikväll ? Hahahha , aja ... Ska nog ladda ner några nya filmer för har bara julfilmer på datorn tror jag .. Började kolla på Abdouction för en vecka sen , kolla aldrig klart. Tror jag kolla typ en halv timme på den. Så kollar nog på den nu och laddar ner en ny film tills ikväll. Hahahh , nog om filmer. Ska inte tråka ut er mer nu , pusss !!

  

Av Mikaela Lundin - 31 december 2011 11:18

Just nu är vi i nya lägenheten. Första gången för mig , jag tycker den är rätt fin faktiskt ! Tror vi skulle flytta hit på måndag ?? Så om vi gör det kommer jag bara kunna mobilblogga och då blir det inga bilder ellxer så ..... Men de får bli så så länge tills vi får internet !! :). Mitt rum ligger typ en meter från köket , och så har de rätt fin utsikt. Och rätt många garderober , de e ju ett pluss hahahahha !! Nee, ska fortsätta kolla runt nu, ha de bra pussss !

Av Mikaela Lundin - 30 december 2011 23:55

Det här är den bästa filmen jag har sett på länge ! Så tycker verkligen den är värd att se , väldigt rekomenderad från mig ! :). Såg den nyss , fick den i julklapp ! Här e trailern ! :


Presentation


Hejj , jag är en vanlig tjej på 13 vintrar. Har haft mååånga bloggar. Har nog bestämt mig för denhär nu. Kommer skriva om vad som händer i mitt liv , ge lite musiktips , filmtips o.s.v . Så ingen värst speciell blogg , men hoppas ni gillar den endå , puss

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards