llundin

Direktlänk till inlägg 8 januari 2012

i used to be fat

Av Mikaela Lundin - 8 januari 2012 12:35

Sitter och glor på I used to be fat. Kom att tänka på hur sjukt det är nu för tiden. Man måsste vara smal och se snygg o söt ut. Annars är man konstig. De är sjukt, men det är sanningen. Tillexempel en kille skulle aldrig vilja ha en tjej som är lite kurvigare/mullig. Och tvärtom,alltså en tjej skulle inte villa ha en kille som är så. Och om man inte är ''snygg'' eller ''söt'' så rfår man inte många kompisar. E.x populär person skulle aldrig vilja ha en kompis som är mullig. Allt handlar om utseendet nu för tiden. Det är det enda folk ttänker på. Visst jag kan också göra det ibland, och det är jävlig dumt. Men jag tror att alla gör det mer eller mindre. Och allt det är sjukt. Vissa säger att en kille gillar en för personligheten och inte utseendet, men såfan heller att det är sså. Och tjejer kan vara exakt lika jävliga. Det är så jääkla sjukt egentligen ?! Ni försår nog vad jag försöker komma fram till. Men ni får ha det så bra, kyssar !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela Lundin - 10 januari 2012 11:24

Tro mig eller ej , haha.  Har gjort ny blogg igen , så ni får följa mig på ; http://nattstad.se/llundin  ! Hoppas ni gillar den iallafall ! Kyssar ! ...

Av Mikaela Lundin - 9 januari 2012 23:30

Sitter uppe och har inget liv vid datorn. Alla har lagt sig , förutom jag då. Blev att Rasmus sov här men inte Frida.... Imorgon kommer hon hit , haha känns som att hon är här hela tiden ? Men vi skulle laga lunch tror jag , för mamma skulle med bror...

:)

Av Mikaela Lundin - 9 januari 2012 15:41

Rasmus o Frida är här igen. Jag sitter och lyssnar på musik , världens bästa drooog thihihi ! Tror båda dom ska sova här idag. Kul blir det ! Hhaahaha fifan vilken humor vi kan ha ibland hahahahahaahahah ! Asså vad skönt det är med lov egentligen , m...

Presentation


Hejj , jag är en vanlig tjej på 13 vintrar. Har haft mååånga bloggar. Har nog bestämt mig för denhär nu. Kommer skriva om vad som händer i mitt liv , ge lite musiktips , filmtips o.s.v . Så ingen värst speciell blogg , men hoppas ni gillar den endå , puss

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards