llundin

Alla inlägg den 3 januari 2012

Av Mikaela Lundin - 3 januari 2012 22:35

Under kvällen har jag inte gjort någonting ? Jo kollat på brorsornas träning , kollat på två avsnitt av pretty little liars ;)) !! Men annars inget annat typ. Sitter och har dö tråkigt vid datorn. Ska försöka hitta på något imorgon , eftersom det aldrig någon som kan hitta på nåt haha ... Känner mig riktigt tråkig , har inte hittat på något på lovet , förutom att titta på André , shoppat med familjen och kollat på bio, men de var ju en vecka sen. Måste komma ut lite inte bara sitta hemma , men vi får iallafall se vad som händer ! Ska lägga mig och glo på '' Midnight in Paris '' , var kanske en vecka sen eller något som jag såg trailern , så kommer inte ihåg så mycket. Men kan ju skriva sen i ett inlägg vad jag tyckte ;). Hade gött , pusss !

 

 

Normala ? neeeej ;D !!

Av Mikaela Lundin - 3 januari 2012 15:08

 Har precis kollat på två avsnitt ur Pretty little liars , ska kolla klart på dom andra senare orkar inte göra det nu .... Har skittråkigt ... På Lördag ska jag till en och fixa naglarna , om någon som brukar läsa min blogg kanske kommer ihåg att för många inlägg sen skrev jag att jag fått presentkort hos en ''nagelfixare'' ? haha vet inte vad det heter egentligen ;)) !! Men jag kommer ta för och efter bilder och lägga ut här på bloggen , bara att jag vet inte när dom kommer upp, det kan dröja eftersom datorn hemma hos mamma dampar ;ss .... Har lite ont i huvudet , är nog för att jag suttit och kollat på pretty little liars i över en timme och så suttit lite vid datorn nu, aja ..... Antingen tar jag nog en dusch nu för det är så kallt eller så går jag en promenad , haha det är ju kallt ute men endå ... Puss på er ha en bra dag !

 

 

 

Av Mikaela Lundin - 3 januari 2012 12:30

Sitter hos farmor och farfar nu. Mobilbloggar lite snabbt/skarvigt ! Vi har nyss ätit pankakor , vet inte hur länge vi blir kvar här. Inte så länge tror jag. Ska kolla på dom fyra nästa avsnitten av pretty little liars som jag inte sett :) !! Älskar typ den serien nu hehhehh. Ska kanske ttill Moa och sova där idag , men isåfall blir inte det förenns halv nio eller senare. Men det blir säkert kul ,har inte träffat henne på skiiitlänge ! Har ju inte blivit så eftersom vi inte går i samma klass längre. Kyssar !

Av Mikaela Lundin - 3 januari 2012 00:24

det finns ingen ursäkt för hur jag beter mig ibland
jag är så självisk jag vet det
låt mig mej se dej le lite grann jag lovar och menar det här
har börjat förstå vad ja gör och vill inte leva så här
du förtjänar så mycket mer efter allt du gjort för mig
i vått och torrt när jag vart nere har du trott på mig
under alla nätter jag gråtit mig genom ångestattacker
så har du torkat mina tårar och sagt att det kommer ordna sig
men du vet
ja du vet hur jag mår o du vet också vad jag gått igenom
men det börjar bli bättre nu och du är den att tacka
som fått mig upp på fötter igen för att tända facklan
jag visste jag kunde klara vad som helst bara jag har dig
så förlåt mig som all skit som du fått ta
kom ihåg så länge du älskar mig så är det du och jag

 

 





 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejj , jag är en vanlig tjej på 13 vintrar. Har haft mååånga bloggar. Har nog bestämt mig för denhär nu. Kommer skriva om vad som händer i mitt liv , ge lite musiktips , filmtips o.s.v . Så ingen värst speciell blogg , men hoppas ni gillar den endå , puss

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards