llundin

Direktlänk till inlägg 3 januari 2012

......................... !

Av Mikaela Lundin - 3 januari 2012 00:24

det finns ingen ursäkt för hur jag beter mig ibland
jag är så självisk jag vet det
låt mig mej se dej le lite grann jag lovar och menar det här
har börjat förstå vad ja gör och vill inte leva så här
du förtjänar så mycket mer efter allt du gjort för mig
i vått och torrt när jag vart nere har du trott på mig
under alla nätter jag gråtit mig genom ångestattacker
så har du torkat mina tårar och sagt att det kommer ordna sig
men du vet
ja du vet hur jag mår o du vet också vad jag gått igenom
men det börjar bli bättre nu och du är den att tacka
som fått mig upp på fötter igen för att tända facklan
jag visste jag kunde klara vad som helst bara jag har dig
så förlåt mig som all skit som du fått ta
kom ihåg så länge du älskar mig så är det du och jag

 

 





 

 
 
camilla gustavsson

camilla gustavsson

3 januari 2012 07:10

fin blogg,du är så duktig..fina bilder...fortsätt så,stolt över dig det vet du hoppas jag...fint skrivet denna dikt om man nu kan kalla det dikt,om nåt eller någon..du skriver till om..du är värde full glöm ej det,var dig sjd,alltid det kommer du långt på,var stolt över dig sjd,du duger som du är...tro på dig sjd...för du är bra...kram SKIT BRA BLOGG

http://mamma

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela Lundin - 10 januari 2012 11:24

Tro mig eller ej , haha.  Har gjort ny blogg igen , så ni får följa mig på ; http://nattstad.se/llundin  ! Hoppas ni gillar den iallafall ! Kyssar ! ...

Av Mikaela Lundin - 9 januari 2012 23:30

Sitter uppe och har inget liv vid datorn. Alla har lagt sig , förutom jag då. Blev att Rasmus sov här men inte Frida.... Imorgon kommer hon hit , haha känns som att hon är här hela tiden ? Men vi skulle laga lunch tror jag , för mamma skulle med bror...

:)

Av Mikaela Lundin - 9 januari 2012 15:41

Rasmus o Frida är här igen. Jag sitter och lyssnar på musik , världens bästa drooog thihihi ! Tror båda dom ska sova här idag. Kul blir det ! Hhaahaha fifan vilken humor vi kan ha ibland hahahahahaahahah ! Asså vad skönt det är med lov egentligen , m...

Presentation


Hejj , jag är en vanlig tjej på 13 vintrar. Har haft mååånga bloggar. Har nog bestämt mig för denhär nu. Kommer skriva om vad som händer i mitt liv , ge lite musiktips , filmtips o.s.v . Så ingen värst speciell blogg , men hoppas ni gillar den endå , puss

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards