llundin

Alla inlägg den 6 januari 2012

Av Mikaela Lundin - 6 januari 2012 22:07

Har vart ute med Rasmus, brorserna o Frida och lekt lite med tigerraketer , kul vare. Så har jag bara glott på tv, käkat godis och mullat chips. Sen har Rasmus mamma kommit hit med chokladpudding och jordgubbar som vi åt. Asgott , haha vilken mull kväll ;D !! Måste gå upp tidigare imorgon , typ  halv tio eller tio , för måste hinna göra iordning mig och käka frukost oså innan jag går och fixa naglarna. Är nyfiken på hur det kommer bli , men de blir säker skitbra tror jag !! Har tittat på The voice hela kvällen , rött bra program. Men inte bättre än Idol , fast kollade bra på Idol när André sjöng , hihih. Nää , tar och säger godnatt nu , kyssar !


<3<3<3  

Av Mikaela Lundin - 6 januari 2012 17:47

Har tråkat och inte haft nått liv vid datorn en stund nu. Ska lägga mig i soffan o glo på tv. Tror Frida kommer upp lite senare. Moa kunde inte sova här idag :/ ! Får väll bli en annan dag. Har två choklad kakor och två påsar chips , som jag o familjen ska mulla ikväll. Hahah , gött ! Mamma ville se The Vocie vid 8 , så blir nog att kolla på det. Hoppas ni får en asbra kväll , pusss !


 

Av Mikaela Lundin - 6 januari 2012 15:38

Sitter hemma i soffan och har tråkigt. Gryyyymt tråkig hahahh...... Hungrig är jag också. För hann inte äta hos Moa för maten vart precis klar när jag skulle åka , menmen ..... Får väl ta en macka elr nått nu. Haha våra hundar vart skitglada och hoppa upp på mig när jag kom hem :'). Hihih så söta älskar dom ! Och saknar även våra hund Elsa som dog för några år sedan. Hon var verkligen speciell. Kan ladda upp en bild på henne någon gång. Men inte just nu. Ska glo på tv och fortsätta att ha tråkigt puuusss !

;)

Av Mikaela Lundin - 6 januari 2012 13:21

Vi har precis gosat lite med hennes råttor och tagit lite kort, sjukt söta dom är asså ! Vill också har råttor thihihihih. Väntar just nu på att Moa ska duscha klart. Vet inte vad vi ska göra sen. Btw, kanske ska gå på bio på måndag. Isåfall blir det nog Stighelmer filmen, för vi fick ju i julklapp att våran moster skulle bjuda oss på bio ,kulkul ! :). Pussss !

Av Mikaela Lundin - 6 januari 2012 12:36

Där fick ni tre bilder på Moas söta råttor när vi bada dom igår :')!

 
Av Mikaela Lundin - 6 januari 2012 11:16

Moa och jag vakna för typ tjugo minuter sen. Jag sitter med min mobil och hon med sin dator ,sociala vi är !! Hahahahhahahhha . Hoppas vi ska äta ffrukost snart är grymt hungrig :ss ! Ska ju hem te mamma idag. Pappa hämtar mig vid 3 troer jag de va och skjutsar hem mig dit. Somsaagt Moa kanske följer med också, men inte säkert. Imorgon ska jag o fixa naglarna ,som jag skrev förut . Det ska bli riktigt kul ! Bilder kommer men vet inte riktigt när ;))! Have a good day ,kyssar !

Av Mikaela Lundin - 6 januari 2012 01:22

Love you , min finfina vän !

 

Presentation


Hejj , jag är en vanlig tjej på 13 vintrar. Har haft mååånga bloggar. Har nog bestämt mig för denhär nu. Kommer skriva om vad som händer i mitt liv , ge lite musiktips , filmtips o.s.v . Så ingen värst speciell blogg , men hoppas ni gillar den endå , puss

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards