llundin

Alla inlägg den 7 januari 2012

Av Mikaela Lundin - 7 januari 2012 16:39

Sitter i Linde hos mammas kompis. Vi gick nyss till Lidl och handla lite gott till kvällen. Lika kallt här i Linde som i Nora..... Sitter och tittar på tv nu. Tror det är mat snart. Kyssar !

Av Mikaela Lundin - 7 januari 2012 14:33

Ja ni ser ju vilken som är före och efter ,men jag rekomenderar henne, ger ut lite mer info senare ,vart själv nöjd ! :)

 

:)

Av Mikaela Lundin - 7 januari 2012 13:50

Har precis kommit hem. Nyss fixat naglarna, vart supernöjd , de vart skitsnyggt ! Tror bilderna kommer imorgon eller nått. Vi  ska åka och sova hos mammas kompis i Linde om en stund. Vi sover där tills imorgon bara. Vi ska typ äta god mat, spela wii som dom hade. Haha, jag är ju f'n bäst på wii , *host* !! Hahah. Komer säkert bli kul. På tal om nått annat , shit vad kallt det är ute. Klarar nästan knappt av att vara ute. Så kallt är det.... Vill ha sommar nuuuuu ! Någon annan som också vill det heheh ;)) ? Hoppas ni får en bra dag , pusss !


Sommar nu ? jaaa tack ....  

Av Mikaela Lundin - 7 januari 2012 10:44

Hej , har egentligen inte tid att blogga håller på att fixa mig. Ska precis platta och locka håret lite. Ska gå om en halvtimme tror jag. Vaknade 45 minuter senare en vad jag egentligen skulle göra :ss. För sommnade om när mamma väckt mig..... Hoppas ni sovitt gott ialladall , sommnade ganska sent. Är vääääldigt trött nu ... Har typ vänt på dygnet , måste fixa på det, för skolan börjar ju på onsdag . Åhhh vill inte te skolan ..... men  vem vill det ? Måste fortsätta fixa mig nu. Pusss , bloggar senare när jag kommer hem !



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejj , jag är en vanlig tjej på 13 vintrar. Har haft mååånga bloggar. Har nog bestämt mig för denhär nu. Kommer skriva om vad som händer i mitt liv , ge lite musiktips , filmtips o.s.v . Så ingen värst speciell blogg , men hoppas ni gillar den endå , puss

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards