llundin

Alla inlägg den 18 december 2011

Av Mikaela Lundin - 18 december 2011 18:37

Har nyss ätit pankakor är proppmätt :-S ! Sitter o väntar på att julkalendern ska börja , hahahhahahahahh älskar den ! Så skön .... Får skjuts till skolan imorgon av Isabelle , skönt då slipper man stå ute och frysa. Åh , saknar dig min fina vän ! Var ett tag sen vi hittade på något :| ! Men du ska veta att jag älskar dig mega mycket ! <3 ha en bra kväll , pusss !

.

Av Mikaela Lundin - 18 december 2011 15:24

Går ut på en långpromenad,och rensar hjärnan lite, det behövs ! Jag gillar promenader på vintern hihihi. Ni får ha de så bra så länge , hörs senare ikväll ! :*

Av Mikaela Lundin - 18 december 2011 12:41

Har nyss käkat lite mat , nu drar jag ner och åker pulka med brorsorna och deras kompis ! Kuul , har inte gjort det på skitlänge. Ha't bra ! :*

Av Mikaela Lundin - 18 december 2011 09:41

Yeess box , är hemma nu. Sov hos Ida och Eva igår , de var myys ! Vi åt chips drack läsk kollade på någon Ace age julfilm , asbra hihihi ! Gör inte ett skit nu , vaknade tidig idag med , kollade på julkalendern ;) ! Eftersom min laddare till mobilen är trasig , så laddar jag den i datorn. Det tar extra långt tid .... men när den har laddat klart tänkte jag ta en promenad och kanske fota lite , de är faktiskt skönt med en promenad om dagen även fast de är kallt :) ! Min mage låter hahahah , är gyrmt hungirg , slänger nog i mig lite frukost ! Hejjdåå ! :*


 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejj , jag är en vanlig tjej på 13 vintrar. Har haft mååånga bloggar. Har nog bestämt mig för denhär nu. Kommer skriva om vad som händer i mitt liv , ge lite musiktips , filmtips o.s.v . Så ingen värst speciell blogg , men hoppas ni gillar den endå , puss

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards