llundin

Direktlänk till inlägg 5 januari 2012

kaan inte sova ....

Av Mikaela Lundin - 5 januari 2012 01:29

För det första , förlåt att jag varit tråkig och inte bloggat idag , eller jaa igår blir deet jue hahah. Men hade verkligen ingen lust för vaknade kvart över ett och låg i sången till kanske halv två kvart i två. Kändes som jag hade sovit bort hela dagen , så därför hade jag ingen lust att blogga ! Läggde mig för att sova vid ungefär halv tolv tror jag, typ två timmar eller mer innan jag brukar gå och lägga mig. Så ligger nu och kan verkligen inte sova :ss ! (mobilbloggar så det blir ingen bild). Antingen stannar jag uppe hela natten eller så försöker jag mig på att sova, men ska ligga och ha inget liv och hålla på med mobilen ett tag. Imorgon hahah aja idag blir det ju , vid klockan ett åker jag och sover hos Moa , de blir säkert kul ! Så det blir mobbilbloggning som gäller imorgon(idag) , så det betyder inga bilder :| ! Om jag inte får låna. Någon dator hemma hos moa då. Vill också passa på att säga att nästa vecka på onsdag så börjar skolan , då kommer det bli rätt seg uppdatering (och kanske lite dåligare efter som datorn hemma hos mamma dampar) eftersom vissa dagar slutar vi sent och ibland har vi mycket läxor. Men iallafall ett inlägg på kvällen och ett ppå morgonen blir det. Ja dehär var nog världens tråkigaste inlägg ? Ahahhha, pussss !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela Lundin - 10 januari 2012 11:24

Tro mig eller ej , haha.  Har gjort ny blogg igen , så ni får följa mig på ; http://nattstad.se/llundin  ! Hoppas ni gillar den iallafall ! Kyssar ! ...

Av Mikaela Lundin - 9 januari 2012 23:30

Sitter uppe och har inget liv vid datorn. Alla har lagt sig , förutom jag då. Blev att Rasmus sov här men inte Frida.... Imorgon kommer hon hit , haha känns som att hon är här hela tiden ? Men vi skulle laga lunch tror jag , för mamma skulle med bror...

:)

Av Mikaela Lundin - 9 januari 2012 15:41

Rasmus o Frida är här igen. Jag sitter och lyssnar på musik , världens bästa drooog thihihi ! Tror båda dom ska sova här idag. Kul blir det ! Hhaahaha fifan vilken humor vi kan ha ibland hahahahahaahahah ! Asså vad skönt det är med lov egentligen , m...

Presentation


Hejj , jag är en vanlig tjej på 13 vintrar. Har haft mååånga bloggar. Har nog bestämt mig för denhär nu. Kommer skriva om vad som händer i mitt liv , ge lite musiktips , filmtips o.s.v . Så ingen värst speciell blogg , men hoppas ni gillar den endå , puss

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards