llundin

Direktlänk till inlägg 16 december 2011

Första inlägget :') !

Av Mikaela Lundin - 16 december 2011 15:20

Jaha , första inlägget ;). Tänkte skriva lite om mig själv oså. Jaa , jag heter Mikaela , men kallas ofta för Mikkis. Jag är född i stockholm bodde där tills jag var ett och ett halft år. Då flyttade vi till lilla Nora där jag bor nu. Värsta byhålan , haha ;ss !. Hatar Nora om man säger så. Jag är född den 13 januari 1998. På fritiden brukar jag mest va med kompisar , ibland är jag på Gårn. Jag gillar att fota och vill just nu gå på John Bauer , men hinner säkert ändra mig ;). Här i min lilla blogg kommer jag skriva vad jag har gjort/gör under dagen , ge lite musik/film tips o lite mer. Ingen så speciellt märkvärd blogg , men hoppas ni gillar den. Vill passa på att säga att de kan bli väldigt dålig uppdatering ibland , så ni vet. Så ni inte tror att jag slutat blogga eller så. Men de är så mycket med skolan vänner o.s.v Pluss att man har inte världens nyaste dator precis , så den är rätt seg .... hehe !.

 

Chillar vid datorn nu. Komm hem från skolan för en timme sen kanske ? dagen har väll varit okej. Vi hade bad idag vilket inte gillas från mig .... Vi hade någe so test på so:n, som var lite träning till provet vi ska ha på tisdag. Typ om lag o rätt. Känns som att jag kommer klara det faktiskt :)). Men kemi provet som jag gjorde omprov på en gång , fick jag F på båda gångerna. Kan inte skylla på att jag inte pluggat , men får blackout eller vad man kallar det för ? ;pp. Aja , hur som helst skolan tar verkligen kol på mig. Önskar ibland att den inte fanns .... Kanke drar ner till Gårn senare med världens bästa ( Isabelle ) , men får se om hon svarar på mitt sms ;). Antar att jag gör nått inlägg senare , ha de bäst så länge ! puss :*

 

 

 

p.s . headern som jag har är nog bara tillfällig , ska nog göra en ny snart !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela Lundin - 10 januari 2012 11:24

Tro mig eller ej , haha.  Har gjort ny blogg igen , så ni får följa mig på ; http://nattstad.se/llundin  ! Hoppas ni gillar den iallafall ! Kyssar ! ...

Av Mikaela Lundin - 9 januari 2012 23:30

Sitter uppe och har inget liv vid datorn. Alla har lagt sig , förutom jag då. Blev att Rasmus sov här men inte Frida.... Imorgon kommer hon hit , haha känns som att hon är här hela tiden ? Men vi skulle laga lunch tror jag , för mamma skulle med bror...

:)

Av Mikaela Lundin - 9 januari 2012 15:41

Rasmus o Frida är här igen. Jag sitter och lyssnar på musik , världens bästa drooog thihihi ! Tror båda dom ska sova här idag. Kul blir det ! Hhaahaha fifan vilken humor vi kan ha ibland hahahahahaahahah ! Asså vad skönt det är med lov egentligen , m...

Presentation


Hejj , jag är en vanlig tjej på 13 vintrar. Har haft mååånga bloggar. Har nog bestämt mig för denhär nu. Kommer skriva om vad som händer i mitt liv , ge lite musiktips , filmtips o.s.v . Så ingen värst speciell blogg , men hoppas ni gillar den endå , puss

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards